Wednesday 23 October 2013

真正结束 才能重新开始

昨晚的我 是哭着睡去的
真的 哭的很凶 很痛
几乎整个晚上吧
连洗澡时 都在抽泣

今天 起来时
想起昨晚 还是觉得很痛
但随着时间 一点一滴 地
发觉到 自己 好像痛完了

也开始领悟到 何以你会没了感觉
我 被你拒绝了三次吧?
但是 其实不管几次
在感情里 被人推开
很自然的 人的心也会关闭起来
为了 不再受伤害
想想自己 伤害了你这么多次
你 也受了不少的苦
我知道 这不是一句"Sorry.." 或 “对不起..” 就可以被抹掉的
你 大概也是这样没了感觉的吧?

公司的人都很好
长大以来 第一次 我可以这么自然的 做回我自己

原来 做回自己 可以这么的快乐
公司里的人 给了我很多的正能量
让我 不再那么执著

我 放开了
体会到 感情真的不能强求
知道 我们俩的爱情真的没了
把感情拉回来
第一次 把 Kevin Saw 与 Friend 画上等号

这么久 以来
从我认识你到现在
常常 就想引你注意
最后 我成功了
也当了 你的宝贝
得到了 很多很多的爱

只不过 因为自己的不懂事 和 任性
我错过了 一个可遇不可求的好男人

不会再哭了 因为接受了

我的下一个男人
我 会找一个 想你那样
温柔体贴 心思细腻 的人
这会是我设立的第一条件

Dear.. 请容许我再这么叫你
习惯了 难改口呢
谢谢你这一路的陪伴
谢谢你让我成长 让我懂得
两个人 在一起是该怎么相处
才能长长久久

我们俩的故事 虽然成了回忆
但会是我这一辈子 永远的美丽记忆

接下来的路 就让它去飘吧~

If ever we got the chance to be back together
we will have to be build it from scratch
from zero... from nothing...
because, the building we have built so far
is no longer safe to stay..
The residents have all ran away, leaving the "LOVE" building only an empty shelf.
Tomato and Pumpkin, all has run to another building, namely "FAMILY" and "FRIEND"

Thank you..
After I took a step back, all out of a sudden many things that you told me seem to make perfect sense.
Ok fine, you could say the one statement you like most "See, I told you"

Somehow, I could still see the day of you succeed in life.
I never meant to say it to pressure you, I swear to God.
I say it because I truly believe in it.
I have vision it.

No comments:

Post a Comment